Forum Aarie Thenesai
Siedziba Lilii
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Jakub i Antoni - synowie Rafała Olbrychskiego

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Aarie Thenesai Strona G│ˇwna -> Papier przybity na bramie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 624
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 23:53, 08 Kwi 2014    Temat postu: Jakub i Antoni - synowie Rafa┼éa Olbrychskiego

150 zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie powiem ┼Ťlinka troszke ciek┼éa ....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wg okresu termin mam na 6 sierpnia.
teraz mam blizny po tym nie maja one zadnego kolotu ale s─ů po tym dziury i s┼éusza┼éam ze jest na to jakas masc na wyrownanie narkorka wiecie moze jaka??
poszlam w wieku 16 lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
trzeba zamyka─ç pewne etapy w zyciu,zostawiac je za plecami, by m├│c zdrowo zyc potem...┼Ťciskam Was mocno
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a i jeszcze skoro lekarz ci przepisał te tabl to weź je do końca. [link widoczny dla zalogowanych] Aquamid liczy się na ml ile go potrzeba to taka bedzie cena.
Dorota I te┼╝ oto cudowna Fryzjerka zafarbowa┼éa mi w┼éosy, weszed┼é niby bl─ůd rudy kolor, t┼éumaczy┼éa mi ┼╝e nie moge uzywa─ç rozja┼Ťniacza, tylko poki co farb─Ö. (3125 x 5z┼é). W razie wyst─ůpienia obrz─Öku policzka dodatkowo prosz─Ö przyjmowa─ç Aescin 3 x 2 tabletki. Pozdrawiam wszystkich i trzymam za Was kciuki !!! [link widoczny dla zalogowanych]
Witam Te┼╝ jestem posiadaczk─ů w┼éos├│w kr─Öconych, i musz─Ö przyznac ┼╝e mam z nimi koszmarny problem!! prosze prosze odpiszcie Za herbatke i kawke w MODEL - MED zaplacilam 7,5 tysiaca zlotych, bo tyle wzieli, zlodzieje, za spaprana operacje. r├│┼╝nica 25 czy 27 lat badanie poziomu prl robi─Ö za m-─ůc Tatiana nie przejmuj si─Ö ja nie mog┼éam si─Ö pohamowa─ç z kaw─ů. Jak jest nowy i na gwarancji to go reklamuj na co czekasz.
Dwie kobiety pij─ů kawe NESCAFE , wygl─ůdaj─ů za okno a tam przystojniak pije zwyk┼é─ů sypan─ů, u┼Ťmiecha si─Ö a na z─Öbach ma pe┼éno fus├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
w połowie maja

pieknych kobiet jest niewiele, wiekszosc to ladne lalulnie, reszta to poczwary podretuszowane.
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli tak to prosz─Ö napisz dlaczego jestes nie zadowolona? Dr Broma mial tez pretensje, ze z mojego powodu czesc pacjentek uwaza, iz to on mnie operowal.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ten proces jest az tak kosztowny?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zobacz nawww.feelbeauty.eu/forum ponad 700temat├│w,fotki pozabiegowe,przejrzyscie ulo┼╝one tematy.Ka┼╝dy temat opracowany z du┼╝o iloscia informacji i fotek.Tw├│j post nigdy nie pozostanie bez odpowiedzi! [link widoczny dla zalogowanych] mimo to strasznie sie boje ze mam jakas chorobe tkanki lacznej np twardzine albo mieszana.
Zapytaj jak takie kontrole wygl─ůdaj─ů czy jest robione usg ko┼Ťci. w czw testuje-dziewczyny prosz─Ö 3majcie kciuki U kobiety doustna kuracja to za ma┼éo. uff rozpisa┼éam si─Ö, mocno Was ┼Ťciskam, bardzo mi pomaga Wasza obecno┼Ť─ç na forum, staram si─Ö trzyma─ç, ju┼╝ 3 tygodnie nie mam kursu ale robi─Ö kole┼╝ank─ů tipsiki [link widoczny dla zalogowanych]
Taktaczku...ot├│┼╝ mam takie podej┼Ťcie bowiem swoje w ┼╝yciu przesz┼éam(pewnie kiedy┼Ť o tym napisz─Ö)i nauczy┼éam si─Ö,┼╝e optymistyczne podej┼Ťcie do ┼╝ycia...bardziej mi smakuje Mmmm,lawenda,uwielbiam j─ů Chyba te┼╝ posadz─Ö.Mam r├│┼╝ne dziwy w ogrodzie ale skusi┼éa┼Ť mnie na t─ů lawend─ů Mi zaraz po przyje┼║dzie ze szpitala uciek┼é york z domu,zobaczy┼éam go z balkonu.Pr├│bowa┼éam krzycze─ç,co by┼éo zabronione,tym bardziej,┼╝e mam tylko jedn─ů strun─Ö g┼éosow─ů...cz┼éowiek czasami nie my┼Ťli Opowiedzia┼éabym Ci trzy historie--kobieta+Turek; Moim zdaniem nie, bo na kopenhaskiej nie bedziesz mia┼éa si┼éy ─çwiczy─ç najpierw openhaska bez ─çwicze┼ä a potem a6w+ aeroby ja te┼╝ uzywam tanich lakier├│w do paznokci . jestem dobrej my┼Ťli Obiecnie pracuje W biurze, codziennie do 16. MarioMario niestety nie, ale dzi─Öki za pomoc, mi chodzi┼éo, ┼╝e na pocz─ůtku by┼éa taka jakby zapowied┼║ dziewczyny g├│wniary ze tak powiem ;p przez megafon co┼Ť tego typu, jak to raperzy tak robi─ů czasem
Da si─Ö co┼Ť zrobi─ç, ┼╝eby nie farbowa┼éy i nie oddawa─ç ich do reklamacji?
[link widoczny dla zalogowanych]
jezu zgadzam sie w 100% z poprzednimi dwiema wypowiedziami!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
sama sobie ta dziewczyna szkodzi
Martwi mnie tylko fakt, ┼╝e ostatnio w cale si─Ö nie zmniejsza.
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wiem ile mozna przytyc w ciagukliku dni ale wiem ze mozna przytyc 6 kg w 5 tygodni i to na stale nie zadna woda nie zadne zaleglosci w jelitach tylko tluscz
[link widoczny dla zalogowanych]
od dwóch miesięcy biorę reducellit w kapsulkach i jest naprawde lepiej...no szału też nie ma, ale było tragicznie, polecam chyba jest jeszcze na allegro
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przynajmniej nie jestes pospolita jak wszytkie solarki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Meridia pomoże mi opanowac apetyt. [link widoczny dla zalogowanych] I jest swietny, ma takie wyczucie w palcach ze przed operacja mi mierzył palcami tarczyce!
tez spr├│buj─Ö zobaczymy co z tego wyjdzie Problem z prl pozosta┼é i leczenie trwa nadal- ale guz si─Ö wch┼éon─ů┼é i mimo za┼╝ywania lek├│w- teraz ju┼╝ dostinex- czuj─Ö si─Ö zdrowa i badania to potwerdzaj─ů ja nie mog─Ö jak przeczyta┼éam twoje teksty to poprostu si─Ö posk┼éada┼éam.naprawd─Ö nie do wiary ┼╝e taka idiotk─Ö wychodowa┼éo nasz b─ůd┼║ co b─ůd┼║ jeszcze nie doszcz─Ötnie chore spo┼éecze┼ästwo! Walczyl 3 miesiace o to zebym zmienila zdanie i zebysmy byli razem. Znacznie wi─Öcej ni┼╝ takich zlece┼ä. [link widoczny dla zalogowanych]
ad.4 To nie jest prawda .lewatywy najlepiej zaczac juz na miesiac przed glodowka. ..i jeszcze te wyjazdy rodzinne...ahhh jaki ten zywiec przyjazny rodzinie ;D Aha, i jeszcze jedno: Jutro ostatnia tabletka a potem zobacze jaki dostane @@@@@@ i czy dostane a potem do lekarki ide koniecznie!!!!! Teraz tylko ok. Przeczytałam już trochę tego forum i stwierdziłam, że warto się w końcu przywitać.. czesc Wam laseczki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a od czego masz t─ů blizne na przedramieniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
moze jeszcze jakies propozycje ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
sta┼ée wype┼éniacze, ale sa one jak m├│wi┼é─ů dla biednych ludzi wyt┼éumacz─Ö dlaczego.
[link widoczny dla zalogowanych]

czyta┼éam o kolczykach z tytanu i z pdfe i mam ju┼╝ m─Ötlik jaki wybra─ç... [link widoczny dla zalogowanych] Co do d┼éoni - fakt, pojawiaja si─Ö suche, ┼éuszcz─ůce si─Ö punkty ( u mnie to s─ů punkty, nie ca┼ée p┼éaty) - pomaga witamina A+E, nie Capivit, tylko zwyk┼éa witamina.
Interesowa┼éby pan w przedziale wiekowym 45-55 Sama pozna┼éam Turka i zastanawiam sie nad znajomo┼Ťci─ů z nim. [link widoczny dla zalogowanych] jones/22722/1024x768/ Sam mapierek to troch─Ö ma┼éo w tym kraju. Ja niestety jestem dzis \uwieziona\ w domu, wiec nosa na slonce nie moge wystawic A Ty co porabiasz? [link widoczny dla zalogowanych]
Tak mia┼éam nie i┼Ť─ç, ale patrz─Ö ┼éadna pogoda to si─Ö przejd─Ö na wieczorn─ů Msz─Ö, niestety nie odprawia┼é jej fatalny hmmmm fatalnie ale c├│┼╝, bacznie obserwowa┼éam jak Msz─Ö odprawia Ksi─ůdz staruszek ....... z gory dziekuje za odpowiedz... U nas tez zacze┼éo sie banalnie ma┼éy jak mia┼é ok 2 miesiecy zacz─ů┼é zezowac a wczesniej ropia┼éo mu oczko.Przemywa┼éam i pomaga┼éo.ale ze juz mamy chore pierwsze dziecko to dmucham na zimne i pojecha┼éam z nim sama do okulisty a tak zeby sprawdzic,i jaki szok kiedy po zbadaniu lekarz stwierdzi┼é zmiany na dnie oka i blizny na plamce ┼╝├│┼étej.Potem potwierdzilismy to u drugiego okulisty a on mi powiedzia┼é ze m├│j syn juz nie bedzie widzia┼é na to oko i nie ma na nie ratunku.Przerycza┼éam ca┼éa sobote a w poniedzia┼éek za┼éatwi┼éam mu cudem miejsce w Centrum Zdrowia Dziecka .Tam dostalismy leki i za 2 miesiace jedziemy na kontrole bo to sa toksyczne leki i maja duzy wp┼éyw na organizm.Wtedy bedzie mia┼é jeszcze jedno badanie okulistyczne i mam cicha nadzieje ze bedzie troszke na te oko widzia┼é.Co do bada┼ä to prawda jest taka ze ja mog┼éam sie zarazic tokso nawet przed samym porodem a wtedy juz test├│w nie robi┼éam.Niestety nikt pozniej nie zaproponowa┼é mi zrobienia ich po porodzie bo wtedy ma┼éy mia┼éby jeszcze szanse widzie─ç.Musze sie nauczyc z tym ┼╝yc i dodawac si┼é mojemu dziecku kiedy bedzie mia┼é chwile za┼éamki.a jak twoje dziecie sobie radzi z tym ze ma s┼éaby wzrok? no ja mam nadzieje ze tez bedzie tak samo Tylko tak naprawde cholera wie kiedy znowu wroce Chyba bede maxymalnie harowac zeby tylko nie myslec o pie**olach jak sie namecze to bede zbyt zmeczona zeby miec rozne takie mysli hihih Oby tylko sprawdzilo sie to w praktyce ps u mnie chyba 15 dzien dzis, juz nie pamietam! czy ktos mia┼é taki zabieg? S─ů to proste zasady i ka┼╝dy powinien je zrozumie─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Aarie Thenesai Strona G│ˇwna -> Papier przybity na bramie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin